luni, 23 februarie 2009

Whirlpool revitalizeaza haine (si brand)


Au stat oamenii si s-au gandit cum sa (cei de la Whirlpool sunt experti pe bune in how-to-uri) mergi in calatorii ca omul normal si sa nu scoti tricoul Lacoste sau rochia Gucci sifonate din bagaj. Si sa fie si protejate, si sa nu ti le arda cu fierul vreo incompetenta de calcatoreasa de pe la Waldorf Astoria, si mai stiu eu ce alte probleme de genul asta sa ai... 

Si au venit cu super solutia trolley-ului inteligent. Ca o alta solutie inteligenta (de maketing, de asta data) au gasit si o asociere cu un fashion designer si uite-asa, cu un match-made in heaven parafat la Saptamana Modei de la Paris A-W 06/07 ( Antonio Berard Pret-a-Porter), au iesit in lume cu un proiect care cred eu ca atrage atentia. 

Din surse nu neaparat demne de incredere, am aflat ca pretul lui Whirlpool Pret-a-porter clothes revitalizer este de 199 $. Pretul final se pare insa ca nu este setat. 

Ah, de adaugat ca asta se intampla prin 2005, si, desi asta ridica niste semne de intrebare cu privire la raspunsul pietei, mie inca mi se pare un obiect cool.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu