marți, 24 februarie 2009

Ca sa vezi la ce e bun Facebook

Am asistat - nu o data - la dezbateri aprige, presarate cu cuvinte pentru care s-ar putea sa-mi fie sanctionat blogul daca le reproduc, pe marginea utilitatii comunitatilor on-line in general si a Facebook-ului - in particular. Concluzia (mea) a fost de fiecare data ca probabil exista un blocaj mental dincolo de care unii nu vor sa paseasca niciodata. Dar dincolo de asta, sunt foarte multi care au cedat si au intrat, si-au facut cont si, incet, incet, au ales exact ce le trebuie de pe Facebook. Fie ca e flirt, keep in touch with friends, foto-sharing, sau actiuni de marketing. Aici vroiam de fapt sa ajung. 

Partea buna e ca sunt foarte multi oameni in comunitatea asta care o folosesc la nivelul ei initial - relatii de orice fel. Si partea buna pentru toata lumea (ce plina de bunavointa sunt, nu?) e ca exista aplicatii marketing-driven pe Facebook, dar cu utilitate reala pentru utilizatorul obisnuit de Facebook. 

Exemplul meu in sensul asta: Acuminder, prezentat de Acuvue, brandul de lentile de contact al Johnson&Johnson. Accuminder functioneaza si pe mail sau mobil, dar si legat de calendarul Facebook si e un reminder pe cat de simplu, pe atat de util care iti da alarma cand e timpul sa-ti reinnoiesti lentilele de contact. Un exemplu destul de bun de utilizare corecta a unui punct de contact cu consumatorul, absolut free si fara implicatii de orice alt fel din partea omului.  Decat, poate, consolidarea legaturii emotionale a brandului cu consumatorul lui, la un pret de nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu