In Q3 2008, EA (Electronic Arts) a lansat o noua versiune online si free in cadrul seriei Battlefield. Battlefield Heroes isi va rasplati compania-mama prin publicitatea gasita de gameri chiar in joc. Ideea nu e noua, dar este pentru prima data cand publicitatea plasata astfel poate plati pentru utilizarea unui joc de acest gen. Reclamele se gasesc si in afara jocului, in zone legate de el: pe site sau in timpul downloadului propriu-zis. Partea si mai interesanta la acest joc este jucatorii vor putea gasi mereu noi provocari, cei de la EA anuntand ca intentioneaza sa aiba mereu un continut "fresh". Utilizatorii vor putea downloada mereu continut nou, odata ce au inceput sa utilizeze jocul. O alta modalitate pentru EA de a updatat si continutul de reclama, si- deci - de a-si multiplica veniturile pe baza acestui produs. Initiativa celor de la EA e ceva mai ampla, deci ar trebui sa ne asteptam si la alte aparitii sub umbrela denumita de ei Play 4 Free.
sursa: The Guardian
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu